Eddigi legtöbb nevezővel rajtoltunk, összesen 6 párossal a Rábaringen rendezett IX. Horváth Bocin. A versenyt megelőzően ismét sok munkával járt az autók felkészítése a műhelyben, sajnos megint az utolsó pillanatban készültünk el, így volt olyan párosunk akik nem tudták mindkét irányban felírni a pályát, ami megbosszulta magát.
Molnár Matyi - Kovács Vili az első gyorsaságin padkának csapódtak, elgörbült lengőkarral mentek még, de jobbnak látták feladni a versenyt.
Szintén az első gyorsaságin búcsúzott a go-kart Európabajnok ezüst érmes Kálmán Peti - Litomiczky Zolival az oldalán, aki a tesztkörben meglepetés időt ment, annak ellenére hogy csak ismerkedett a Favorittal, aminek motorja nem kívánt működni tovább.
Peti a versenyről:
"-Sajnálom hogy nem tudtunk a versenyben mért kört teljesíteni, de nagyon élveztem a versenyt. Gyufáék csinálnak másik motort, és lesz folytatás......"
Törőcsik Zsófi -Deák Norbi párost a féltengely probléma hátráltatta, majd a második gyors végén kiálltak.
A csapat becsületét az abszolút második helyen célba érő Berki Gábor - Bakai Rena páros védte meg, akik ugyan némi fék gonddal küzdötték végig a versenyt, de a díjkiosztón kapott fél tucatnyi serleg feledtette a problémával járó nehézségeket.
Gagarin a versenyről:
"-Sajnos volt egy kis bajunk, ami végigkísérte a versenyünket. Ha nincs- talán közelebb tudunk kerülni a győztes Mitsubishis pároshoz. Jó verseny volt, örülünk az eredménynek."
A csapatverseny első helyezését nagyban köszönhetjük a Fodor Géza - Menya párosnak, akik ez alkalomra Bútor Robitól bérelt, Citroen C2 R2 Max -szal nyerték a kategóriát, és végeztek az abszolút 4. helyen.
Gézát kérdeztük:
"-A harmadik gyorson volt egy kis megforgásunk, ami a dobogóba került, 20 mp-et vesztettünk itt. A kocsi szenzációs, hatalmas élmény volt vele versenyezni, de rengeteg maradt még bent, túl óvatosak voltunk.
A mi kutyánk kölykei Pintér-Burus László - Faminger Imre is célba értek, a jól ismert régi, ám megújjúlt zöld "lavorlámpással". Ismét technikai gond nélkül, immár 18. alkalommal teljesített az autó. Ezt hogy csináljátok?
Jimmyt kérdeztük:
"-Kiforrott technikával versenyzünk, ritkán változtatunk, ha mégis azt próbálgatjuk előtte. Ezt építettük vissza az előző versenyen meghempergetett kaszniból. Szeretnénk megköszönni Fenesi Józsinak az önzetlen segítséget, hogy a lehetőségét megteremtette a versenyzésünknek és rendbehozta a régi autónkat."
Lackó a versenyről:
"-Azért megmaradt bennem az esés, túl óvatos voltam így a kategória 6. -Lada kupa 4. helyen zártunk, ami azt gondolom tisztes helytállás egy ilyen komoly mezőnyben."
Köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak: Kakics Gyurinak, Imeli Gábornak, Száva Marcinak, Somogyi Dodónak, és a Favorit beállításaiban adott tanácsokat Bútor Robinak és Gerőfi Gábornak.