Gyufa Team

GK_TOOLS
A+ R A- wide normal
  • Skip to content
YOUAH Címlap » Főoldal » Hírek 2010 » Felemásra sikeredve...
  • Főoldal
    • Hírek 2010
  • Galéria
    • Képek
    • Videók
  • Csapat
    • Tagok
    • Autók
    • Versenyzőpárosaink
    • Segítőink
  • Vendégkönyv
  • Támogatóink
  • Linkek
    • RallyWorld
    • RallyHeart
    • Rally.hu
    • Gergely Ricsi
    • Menya
    • Kállai Tomi
    • ARC
    • Extrém Motorsport
    • Babor
    • Weisz Dávid
    • Nyilas-Róka
    • Nyünnye Onboard
    • Duen
    • Harsányi Zoli
  • Kapcsolat
  • Bejelentkezés
  • Rent Car
    • Személy - Teher
    • Versenyautó

Felemásra sikeredve...


Eddigi legtöbb nevezővel rajtoltunk, összesen 6 párossal a Rábaringen rendezett IX. Horváth Bocin. A versenyt megelőzően ismét sok munkával járt az autók felkészítése a műhelyben, sajnos megint az utolsó pillanatban készültünk el, így volt olyan párosunk akik nem tudták mindkét irányban felírni a pályát, ami megbosszulta magát.molnarmhorvathboci

Molnár Matyi - Kovács Vili az első gyorsaságin padkának csapódtak, elgörbült lengőkarral mentek még, de jobbnak látták feladni a versenyt.

 

Szintén az első gyorsaságin búcsúzott a go-kart Európabajnok ezüst érmes Kálmán Peti - Litomiczky Zolival az oldalán, aki a tesztkörben meglepetés időt ment, annak ellenére hogy csak ismerkedett a Favorittal, aminek motorja nem kívánt működni tovább.kalmanphorvathboci

Peti a versenyről:
"-Sajnálom hogy nem tudtunk a versenyben mért kört teljesíteni, de nagyon élveztem a versenyt. Gyufáék csinálnak másik motort, és lesz folytatás......"

Törőcsik Zsófi -Deák Norbi párost a féltengely probléma hátráltatta, majd a második gyors végén kiálltak.torocsikzshorvathboci

 

A csapat becsületét az abszolút második helyen célba érő Berki Gábor - Bakai Rena páros védte meg, akik ugyan némi fék gonddal küzdötték végig a versenyt, de a díjkiosztón kapott fél tucatnyi serleg feledtette a problémával járó nehézségeket.

Gagarin a versenyről:
"-Sajnos volt egy kis bajunk, ami végigkísérte a versenyünket. Ha nincs- talán közelebb tudunk kerülni a győztes Mitsubishis pároshoz. Jó verseny volt, örülünk az eredménynek."

gagarinhorvathbociA csapatverseny első helyezését nagyban köszönhetjük a Fodor Géza - Menya  párosnak, akik ez alkalomra Bútor Robitól bérelt, Citroen C2 R2 Max -szal nyerték a kategóriát, és végeztek az abszolút 4. helyen.
 

Gézát kérdeztük:
"-A harmadik gyorson volt egy kis megforgásunk, ami a dobogóba került, 20 mp-et vesztettünk itt. A kocsi szenzációs, hatalmas élmény volt vele versenyezni, de rengeteg maradt még bent, túl óvatosak voltunk.

A mi kutyánk kölykei Pintér-Burus László - Faminger Imre is célba értek, a jól ismert régi, ám megújjúlt zöld "lavorlámpással". Ismét technikai gond nélkül, immár 18. alkalommal teljesített az autó. Ezt hogy csináljátok?fodorghorvathboci

Jimmyt kérdeztük:
"-Kiforrott technikával versenyzünk, ritkán változtatunk, ha mégis azt próbálgatjuk előtte. Ezt építettük vissza az előző versenyen meghempergetett kaszniból. Szeretnénk megköszönni Fenesi Józsinak az önzetlen segítséget, hogy a lehetőségét megteremtette a versenyzésünknek és rendbehozta a régi autónkat."

Lackó a versenyről:
"-Azért megmaradt bennem az esés, túl óvatos voltam így a kategória 6. -Lada kupa 4. helyen zártunk, ami azt gondolom tisztes helytállás egy ilyen komoly mezőnyben."

buruslhorvathboci

 

Köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak: Kakics Gyurinak, Imeli Gábornak, Száva Marcinak, Somogyi Dodónak, és a Favorit beállításaiban adott tanácsokat Bútor Robinak és Gerőfi Gábornak.

Gyufa Team Közhasznú Sportegyesület ©