Elkészült az új autónk, bár az utolsó pillanatban, vasárnap hajnalban fel tudtuk rakni a trélerre. Szokatlan környezetben, mindkettőnk számára új pályán kezdtük meg a pályabejárást. Hullafáradtan írtuk fel, azért sem sikerült a legjobban, de azért eltaláltunk rajta. Semmilyen tapasztalattal nem rendelkeztünk, mások tanácsaira támaszkodva választottunk gumit és taktikát. Végig akartunk érni, ezért óvatosra vettük.
A tesztkörben kiderült- még időben- hogy a bal első gátló felső anyája átbújt a tornyon, amit a szervizben orvosoltak a fiúk. Ezzel a műszaki gondjaink meg is szűntek a versenyre. Az első gyorstól a harmadikig folyamatosan gyorsultunk, úgy érzem kiegyensúlyozottan és biztonságosan mentünk. Az egy órás harmadik szervizben szakadni kezdett az eső. Döntésképtelenek voltunk a gumikat illetően. Az idő enyhülni kezdett, ezért úgy döntöttünk hogy maradnak amiket addig használtunk.
A szervizparkból kimenet ismét ráeredt az eső. Mikor a szakaszon a laza részre értünk, jöttünk rá hogy rossz döntést hoztunk, mivel a csúszós, nyálkás úton rengeteget rontottunk, nem számítottunk rá hogy ilyen rövid idő alatt ennyire el tud ázni a pálya.
Ugyanezen szakasz körgyorsasági jellegéből adódóan mint másoknak, nekünk is adódott hátrányunk, de hát ez van -nem voltunk szerencsések. Ezektől eltekintve nagyon jól éreztük magunkat, sérülésmentesen a kategória és a Lada Kupa 4. helyén végeztünk. Örülünk hogy jól sikerült az autó, köszönjük a segítséget: Fenesi Józsinak, Fodor Gézának, és szervizeseinknek Deák Norbinak, Kovács Vilinek, Tóth Marcinak, és nem utolsó sorban Gyufának.