A csapat egyetlen hölgy versenyzője. Oroszlány város szülöttje révén, már gyermekkorában közel került a rallyhoz. Édesapjával jártak ki a Budapest Rallyk legendás gyorsaságiaira, Pusztavámra. Ott kedvelte meg az akkor még pici Zsófi a "színes" autókat. Később másik hobby-a, a fotózás révén került ismét közel a sporthoz. A 2009-es év váltotta valóra gyermekkori álmát, hogy autóversenyző lesz. Először navigátorként, majd sofőrként indult két versenyen egy Suzuki GTI-vel. 2010 tavaszán ismerkedett meg Gyufával, majd a csapattal. A kölcsönösen kialakult barátságból kifolyólag azóta csapatunkat szépíti. A jövőben egy BMW 323-al sprintversenyeken fog indulni Deák Norbival.
A Gyufa Team sportegyesület egyik alapító tagja. A középiskolában ismerkedett meg Burus Lacival, és az akkor még utcai autóként használatos zöld körlámpással próbálkoztak. A lendület itt náluk sem fogyott el, átalakították a ladát versenyautóvá, és 2002-ben rajthoz is álltak Kunszigeten Jimmy navigálásával. Ezután a megszokott párosnak verseny versenyt követett. Jimmy egy verseny alkalmával navigált a Ringen Matyinak is. Burussal közössen építenek egy VFTS-t, amivel a nemsokára ringbe szállnak. (Talán Imre is kormány mögé ül.)
Édesapja által fertőződött meg a rallytól, aki kiskorától vitte magával a versenyekre. Onnantól, hogy a lába elérte a pedálokat, egy kispolskival gyakorlatozott Sopronba a kreszpályán. És végre megjött az igazi autó: szüleitől kapott egy 2107-es ladát. A haverokkal az utcákon utánozták a nagyok belső felvételein látott zsigulis varázslatokat. Megkezdődött a végeláthatatlan fejlesztgetés. Új motorral gyorsulási versenyeken próbált szerencsét, majd miután cső is került a vasba, jöhetett az autósportok királya: a Rally. Első versenye 2007 Szany. 2008-ban bővült a paletta, Szany mellett Hánta is a versenynaptárba került. 2009-ben belelendült DRT és ARC sorozatokban több versenyen indult. 2010 nem Tomi éve volt, folyamatos motorproblémákkal küzdött, de azért ARC, DRT és Ezerjó sorozatokban is rajthoz állt egy-egy versenyen. Tervei mik is lehetnének mások, minthogy egyre jobb autóval minél több versenykilómétert maga mögött tudni.
A Gyufa Team sportegyesület egyik alapító tagja. Tízéves kora óta a rallyversenyekre járt, még jogsija sem volt, de már ügyességi versenyeken indult. 2004-ben Bölcs Balázsnak navigált a Rábaringen, Kunszigeten, Szombathelyen és Nagyvelegen. Gyufát Bölcs Balázs útján ismerte meg, és kialakult a haverság. Osztálytársak voltak Burussal, Jimmyvel és Matyival. Mosonmagyaróváron több embernek csinálnak ladákat, a rallycrossban Harsányiéknak szokott segíteni. Szenvedélye a Warburg versenyautó, ő is épít egyet, ha elkészül rajthoz fog állni vele.
A Gyufa Team sportegyesület egyik alapító tagja. Édesapja már 4 éves kora óta magával vitte a rallye és rallyecross versenyekre, majd felnőve az élete részévé vált a sportág. 1995-ben a Rába Ringen megrendezett tehetségkutató versenyen állt rajthoz egy 2105-ös széria Ladával Balogh György navigálásával, majd 1996-ban az écsi rendezésű Rallycross Derby nevű sorozatban indult. 1997-ben már a Škoda Favorittal volt pár próbálkozása a túra osztályban (RTE), ami aztán annyiban maradt. 4 év kihagyás (versenynézés) után 2002ben ült be a navigátorülésbe Ábrahám Szilárd mellé a Škoda Favoritba, és a móri Ezerjó kupasorozatban az A5-ös kategória bajnokai lettek. A 2003-as évben megismételve sikerüket már az éves bajnokság az abszolút 3. helyét is ünnepelhették, valamint az RTE sorozatban is indult versenyeken is kategória győztesként fejezték be. A 2004es év az országos Rallye első osztályban kezdődött Ábrahám Imrét navigálva a Felicia Kitcarban, majd a Junior bajnokság mezőnyében folytatódott ismét Szilárd mellett -szintén A5-ös kategóriában de már a Škoda Feliciával. A 2005-ös év minden tekintetben vegyesen sikeredett az Ábrahám Szilárd- Mócher László- Škoda triónak.Az első osztályban az A5-ös kategóriát elhagyva az A6 követte a Felicia Kitcarral amivel kiemelkedő részeredmények mellett egy kategória 2. helyet értek el. 2006-ban ismét kormány mögé ült két murva versenyre Molnár Matyival az oldalán. Jelenleg a Škoda Favoritok felkészítését és bérbeadását ügyezi, valamint Gyurival lassan befejezik a 21074 építését, amivel szeretnének minél több versenyen indulni.Terveiről a jövőre nézve? „leírhatatlanok, de nem megvalósíthatatlanok”
A Gyufa Team sportegyesület egyik alapító tagja. A rallyval a sulin keresztül ismerkedett meg, autószerelőként érdeklődni kezdett a motorsportok iránt. 2004-ben Pusztavámon debütált Bölcs Balázs oldalán navigátorként. A jobb oldalon folytatta Gyufa, Burus Lackó, és Dodó mellett. 2007-ben már a kormány mögött: krampusz kupán Burus Lacival, majd 2008 tavaszán Jimmyvel, ősszel Gyurival harcolt a jó helyezésért. Tervei szerint favorittal indul egy-egy rallyn, és párhuzamosan egy felíciával szlalomversenyeken akar részt venni a jövőben.
A Gyufa Team sportegyesület egyik alapító tagja. Nevelőapja szerelt Ábrahám Imrééknek, és ezáltal ő is megismerkedett a rallyval. Egy zöld ladával próbálkozott feketén Jimmy közreműködésével. 2000-ben navigált először Ábrahám Szilárdnak a Mikuláskupán, majd a Ringen, ezután Bognár Zsolt mellé ült be 2003-ban szintén a Ringen. A kormány mögé 2002-ben ült be Kunszigeten, Jimmyvel az oldalán. Versenyzett Szanyban, Szentkirályszabadján, Károlyházán, és a Ringen. Jelenleg is a 2101-es ladával versenyzik, közben Imrével építik az új VFTS-t.
Tervei a jövőre nézve: RALLY.
A Gyufa Team sportegyesület egyik alapító tagja. Nevelőapja a rallye élvonalból jól ismert Ábrahám Imre által szinte „elkerülhetetlenül” vált a versenyek részesévé. Pici gyerek kora óta sündörgött a műhelyben, a szervizparkokban, a versenyautók körül, így korán- már 14 évesen navigátorkodott a Škoda 130 LR-ben és 16 évesen már előfutott a Rába Ringen illetve a Kincsesbányai Rallye Sprinten.
Először murván Kunszigetben (2005), majd aszfalton is sikert sikerre halmozott (2007-2008) az ARC által rendezett versenyeken.
2008ban majd 2009ben is a kategória bajnoka lett. Jelenleg autója egy teljes átépítés alatt áll, minek végeztével szeretne valamelyik országos sorozatban rajthoz állni.